Hos Ikonlabel giver vi dig adgang til at bruge LabelHub direkte. Du kan lynhurtigt selv få et overblik over tidligere produktioner, uploade grafik, bestille tryk og genoptryk. Vi bruger også LabelHub internt i organisationen, så du sparer ikke alene kostbar tid, men bliver også koblet direkte på vores interne, smidige arbejdsflow.
Optimalt flow med LabelHub
Forestil dig en enklere hverdag som ansvarlig for virksomhedens labels. Der lander en opgave på dit bord. Du tjekker med få klik, om du har fået trykt noget lignende før. Det er måske bare en genbestilling. Alternativt uploader du den nye grafik og sætter ordren i gang. Med LabelHub har du en direkte linje til vores produktionsapparat.
Med direkte administration i LabelHub bliver fejlkilderne i etiketproduktionen reduceret dramatisk. Selv i det mest omhyggelige manuelle workflow med fx pdf-filer, der sendes frem og tilbage, kan der opstå fejl. LabelHub eliminerer de menneskelige fejl i prepress og automatiserer processerne, så du får et fejlfrit produkt hurtigere.
Time-to-market spiller en stadig større rolle i stadig flere brancher. Her er digitaltryk af etiketter perfekt, fordi både små og større oplag kan produceres i en fart. Men det nytter ikke meget, hvis resten af dit workflow tager lang tid. Med administration af etiketter i LabelHub får du et workflow, der er gearet til den digitale verden.
Det er ikke svært at bruge LabelHub. Din virksomheds etiketter, jeres priser, skabeloner og meget mere er tilgængeligt i systemet, og det er ikke svært at navigere i menuerne og træffe de rigtige valg hver gang. Øjeblikkelig feedback hjælper på vej og frigør tid, der kan bruges til produktudvikling og kundeservice i stedet for.
Ændre og bestille etiketter 24/7
Hvorfor vente, når du kan sætte jobbet i gang med det samme? Du kan ændre, genbestille, uploade og danne dig et overblik, når det passer dig. Døgnet rundt. LabelHub holder processen på sporet.